Cum mi-a venit ideea….

Probabil va intrebati care a fost scanteia care a declansat procesul de realizare a acestei hartii speciale.

Se intampla acum un an, intr-o imprejurare nefericita. Am primit un astfel de card plantabil la care m-am uitat putin neincrezatoare. Un timp l-am uitat printr-un sertar pana intr-o zi cand l-am revazut. Am citit instructiunile de plantare si curiozitatea a fost mai mare decat indoiala, asa ca am spus: „de ce sa nu incerc?”

L-am plantat conform instructiunilor si nu mica mi-a fost mirarea sa vad dupa o saptamana plantute mici iesind la lumina, iar dupa 3 saptamani ma bucuram deja de flori. Scopul acestui card fusese atins: de fiecare data cand priveam florile imi aminteam de persoana in memoria careia fusese daruit.

Asa ca m-am inarmat cu rabdare, am cautat si studiat multe materiale despre acest proces si am ajuns in ziua in care, avand tot ce-mi trebuia, m-am apucat de lucru. Rezultatul n-a fost satisfacator din prima incercare, dar am perseverat pana ce rezultatul m-a incantat.

Coala de hartie arata asa:

 

Hartiile mele au ramas uitate aproximativ 3 luni pana cand s-a ivit o ocazie (tot nefericita) de a le folosi: inmormantarea nasei mele de botez. A fost o persoana speciala pentru mine, ca o a doua mama si am dorit sa ofer ceva deosebit in memoria ei. Iata ce-a iesit:

 

M-au incantat marturiile celor care le-au plantat: toti mi-au spus ca atunci cand priveau florile isi aminteau si de nasa, dar si de mine. Pentru un zambet adus cuiva consider ca merita cu prisosinta efortul depus.

Tag-uri:, ,

2 gânduri despre „Cum mi-a venit ideea….

  1. Otilia Septembrie 28, 2012 la 10:01 am Reply

    Frumoasa idee, felicitari pentru perseverenta. Nu m-as fi gandit ca exista asa ceva. Cate incercari nereusite ai avut pana sa obtii rezultatul asta? Se pot decupa orice forme?

    • Creatii inspirate Septembrie 28, 2012 la 6:40 pm Reply

      Multumesc, Otilia 🙂
      Nici eu nu m-as fi gandit pana sa primesc acel card. Nici cand l-am primit nu m-am gandit ca voi ajunge sa fac si eu asa ceva…si totusi am reusit.
      Au fost destule incercari pana le-am obtinut in aceasta forma, noroc ca nu renunt prea usor atunci cand imi pun ceva in minte.
      Se pot decupa orice forme si orice marime, dupa preferinta.

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

