Invitatie de nunta!

Andra mi-a fost prezentata de o prietena, avea nunta peste 2 luni si tot ce stia era ca vrea ceva deosebit ca invitatii si marturii. Simplu si inedit! Am colaborat excelent, gusturile noastre s-au dovedit a fi asemanatoare, am ales impreuna buchetul miresei si decorul lumanarilor. Totul in culori calde, pastelate.

I-am facut aceste doua modele de invitatii ca sa poata alege:

Le-a ales pe cele cu fluturi verzi.

Din pacate, poze cu marturiile nu mai am, dar cu prima ocazie cand le voi reface, le voi poza si posta pe site.

Buchetul de mireasa si lumanarile:

Casa de piatra, dragii mei! Astept botezul!

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

