Material surpriza

Am primit in ultima perioada mai multe e-mail-uri de la diverse persoane in care eram intrebata amanunte despre realizarea hartiei manuale. Pentru ca vad un interes in crestere vis-vis de acest subiect am facut un ghid care sper eu ca va fi util tuturor celor care vor sa incerce sa faca hartie manuala. Urmand pasii din ghidul realizat de mine nu aveti cum sa dati gres. E o promisiune! 🙂

 

Il voi distribui GRATUIT celor care imi vor trimite un e-mail cu subiectul „Ghid” pe adresa hartieplantabila@ymail.com.

Urmariti site-ul.

Curand voi posta un articol in care voi anunta disponibilitatea ghidului de realizare a hartiei manuale.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Material surpriza

  1. Dorina Octombrie 25, 2012 la 11:51 am Reply

    Abia astept ghidul. Recunosc, sint una dintre persoanele cu multe mesaje.Poza e coperta?

    • Creatii inspirate Octombrie 26, 2012 la 7:43 am Reply

      Dorina, imi face placere sa vad ca aceasta activitate, acest nou hobby al meu va inspira, atat pe tine, ci si pe altii. Te rog sa-mi scrii ori de cate ori ai intrebari, te-ai convins deja ca raspund mereu.
      Da, este coperta, ghidul e inca in lucru. Ramai pe aproape, zilele acestea va fi disponibil. 🙂

  2. Dana Octombrie 27, 2012 la 9:05 am Reply

    Sunt curioasa sa vad cum faci hartia, dar iti las tie „distractia” asta. Nu am timp cateodata nici sa mananc cu barbatushul asta mic.

    • Hartie plantabila Octombrie 27, 2012 la 7:27 pm Reply

      Imi inchipui cat te solicita micutul, dar sunt aici si te astept sa-mi scrii daca iti doresti un produs anume si nu ti-l poti realiza singura. Conteaza pe mine!

  3. Jetta Decembrie 2, 2012 la 4:38 pm Reply

    You completed some good points there. I did a search on the subject and found nearly all folks will agree with your blog.

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

