Asa nu!

Acest articol e inspirat dintr-o experienta prin care trec in momentul de fata si se refera la serviciile unor firme de la noi. Despre ce este vorba?

Sunt interesata sa va ofer produse cat mai bune, cu un aspect cat mai atragator, iar pentru asta am nevoie de materiale de calitate, de unele aparate (masini) performante, etc. Asa ca m-am hotarat sa achizitionez doua aparate pentru prelucrarea hartiei: unul pentru taiat hartia (ghilotina/trimmer) si un distrugator de documente. Am trimis e-mailuri catre doua firme care ofereau un bun raport calitate-pret. Au trecut de atunci 5 zile, n-am primit niciun raspuns la e-mailuri si nici nu am fost contactata de vreunul dintre reprezentantii de vanzari ai acestor firme, desi am lasat si numarul de telefon pentru contact.

Stiu ca si reclama negativa tot reclama inseamna, dar poate experienta mea va fi de folos si altora care vor dori sa comande de la ei.

Nu recomand: www.jarive.ro si www.bnb.ro

Astazi am luat legatura telefonic cu inca doua firme, urmeaza sa ma contacteze cu informatii suplimentare despre produse. Sa vad cat de seriosi sunt…

Totusi, nu pot sa nu ma intreb cum rezista pe piata acest gen de firme care nu isi respecta clientii, nu ofera informatiile cerute in timp util, nu actualizeaza informatiile pe site, nu dau dovada de flexibilitate.

Va invit sa lasati mai jos un comentariu in care sa ne scrieti daca ati avut probleme similare, si daca da, cu ce firme. Le putem fi de folos altora cu aceaste informatii.

Later edit: m-au contactat cei de la www.birotica.nscmall.ro  . Prompti, cu informatii pertinente, m-au asigurat ca maine voi avea produsele acasa. Ei, asa mai zic si eu servicii de calitate! Ii recomand. 🙂

Tag-uri:, , , , , , , ,

2 gânduri despre „Asa nu!

  1. Amedar Consulting Group Noiembrie 28, 2012 la 9:32 am Reply

    I was reading some of your posts on this website and I conceive this site is really informative! Keep posting.

  2. papetarie online Decembrie 11, 2012 la 11:21 am Reply

    Util ms de info..

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

