Opinia unui domn sceptic

Am primit din nou zilele acestea un e-mail de la domnul Praschiv M si cu permisiunea dumnealui postez astazi schimbul nostru de „impresii” si implicit parerea lui cu privire la hartia plantabila.

Primul e-mail:

Rasfoind internetul am ajuns pe sit-ul dumneavostra. N-am inteles prea bine de la inceput despre ce e vorba, insa acum cred ca sunt lamurit. Daca gresesc sa ma corectati.

Aceasta hartie se pune in pamant si cresc din ea diferite plante?

Sincer va spun, nu cred ca este posibil. Cultiv in gradina de ani de zile legume, rasadesc flori, dar nu cred ca din hartia pe care o prezentati poate creste ceva. Sa nu va suparati, dar asa cred.

Cu stima,

Paraschiv M.”

Raspunsul nostru:

„Buna ziua,

Ati inteles foarte bine cum e aceasta hartie cu seminte de plante. Se planteaza si cresc flori sau plante aromatice in functie de semintele care au fost incorporate in ea.

E dreptul dvs sa aveti aceasta parere. Daca doriti, va putem trimite, pe cheltuiala noastra, o mostra din aceasta hartie pentru ca sa va convingeti singur daca creste ceva din ea sau nu. Anuntati-ne daca sunteti interesat.

Numai bine,

Echipa Hartie plantabila”

Ultimul e-mail

„Buna ziua,

Am trait s-o vad si pe asta. Recunosc, am fost surprins sa vad cum din hartia trimisa de dumneavoastra, incet-incet au iesit plante. In mostra trimisa erau seminte de rosii. Va trimit alaturat si o fotografie cu dovada. Cu siguranta ca sunt multi ca mine, asa, sceptici.

P.S.V-am scris abia acum pentru ca am mai mult timp liber, desi mi-am propus demult s-o fac.

Va doresc mult succes, ideea dumneavoastra e deosebita.

Cu stima,

Paraschiv M.”

DPJ3456

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Un gând despre „Opinia unui domn sceptic

  1. semintedelegumeheirloom Decembrie 4, 2012 la 10:07 am Reply

    Vand seminte de Legume
    Redescopera aromele inconfundabile a legumelor de altadata. Semintele noastre de legume provin doar din culturi Biologice si sunt atent selectionate,pentru a asigura prospetimea si viabilitatea. Satisfactia dumneavoastra este prioritatea noastra. Va stam la dispozitie pentru intrebari la E-mail:office.semintedelegume@ymail.com
    ne gasiti aici
    http://www.semintedelegume.aaz.ro/
    sau aici
    http://semintedelegumeheirloom.wordpress.com/

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

