Ganduri pentru tine de sarbatori!

bradut

Se spune ca timp de 12 zile si nopti, incepand cu solstitiul de iarna, cerurile se deschid. Iar gandurile si dorintele noastre prind aripi si se ridica mai usor. Nu e o intamplare faptul ca acesta perioada are o magie ce ne aminteste de copilarie, de vremea cand credeam ca toate visurile noastre se vor implini.

 Am uitat sa simtim acea vraja? Am uitat sa credem in puterea visului? Am aflat, tragic, ca Mos Craciun nu exista si, din acea clipa, ne-am transformat brusc in adulti? Sau poate ca nu…… Poate am ramas suspendati undeva, intre clipa inocenta a copilariei si forta responsabila a unui adult capabil sa dea viata visului sau. Poate ne-am impotmolit pe drumul catre deplina maturitate si asteptam in continuare miracole pe care altii sa le faca si sa ne puna la picioare, de-a gata si fara nici un efort, minunatiile pe care ni le-am dorit.

Si daca asta nu se intampla nu ne ramane decat sa ne pierdem, deziluzionati, ultima farama de speranta, sa ne scufundam in blazare si intr-un somn fara vise, asteptand …..

 Si totusi, Mos Craciun exista. Doar ca e altfel decat ne-am imaginat in copilarie. Nu are in desaga jucarii si dulciuri, dar are speranta, optimism, putere de a merge inainte, incredere si de ce nu, multa iubire. Poate ca nu am stiut noi ce cadouri sa cerem. Poate ca am crezut ca putem obtine totul de-a gata in loc sa invatam  ce sa facem ca lucrurile dorite sa se intample. Ca avem forta, perseverenta si nadejdea ca putem, prin noi insine, sa reusim. Poate ca nu-i prea tarziu sa cerem Mosului toate acestea.

De fapt, niciodata nu-i prea tarziu pentru ca lucruri minunate sa se intample in viata ta. Si poate ca in aceste zile si nopti magice de Craciun poti sadi samanta care va da rod bogat vietii tale de acum inainte.

Sarbatori binecuvantate alaturi de cei dragi!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

