Cum sa-ti personalizezi nunta

Bine te-am regasit,

Azi noapte am scris un nou articol pe hartieplantabila.ro in care care vei afla cum poti sa-ti personalizezi evenimentul special din viata ta (nunta/botez). Sper sa-ti fie de folos.

 

„Iti voi vorbi astazi despre o forma speciala de prezentare a hartiei plantabile.

Era vara, sfarsit de luna iulie. Abia ne intorsesem din concediu unde ne-am bucurat de zile minunate pe malul marii. Chiar si acum, cand scriu aceste randuri, parca aud valurile lovindu-se de tarm (pot asculta zgomotul lor cu orele fara sa ma plictisesc), pescarusii tipand in aer, parca simt mirosul de alge si nisipul pe talpi….ce sa mai vorbim, ador marea!

 Nu stiu cum esti tu la intoarcerea din concediu sau vacanta, insa eu am nevoie de o perioada de 2-3 zile de acomodare. Pur si simplu, nu-mi pot intra in ritmul normal.

 Anul trecut insa n-a fost la fel si-ti spun imediat de ce.”
Citeste mai multe aici http://hartieplantabila.ro/cum-sa-ti-personalizezi-nunta/

Daca iti place aceasta idee, da like si share ca sa afle si prietenii tai despre asta.

O seara minunata. 🙂

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

Hartie plantabila

Crestem impreuna!

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

Clasicdesign -bijuterii argint , pietre semipretioase

bijuterii din argint , pietre semipretioase

7 coline

Un blog despre oameni si locuri, flori, gradini si hobby-uri

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa

