Am deschis magazinul online!

DSCN07371-300x300

Bine te-am regasit,

Stiu ca ai fost foarte ocupat in perioada care tocmai s-a incheiat, perioada dedicata sarbatorilor pascale si sper ca ai petrecut frumos de Paste alaturi de cei dragi, familie si prieteni.

Eu am reusit sa fac in aceasta perioada foarte multe lucruri, dar cel mai important e ca am deschis magazinul online. Stiu ca ai asteptat mult acest moment, asa ca te invit sa vizualizezi produsele pe care le-am incarcat deja.

http://shop.hartieplantabila.ro/

Stocul va fi mereu actualizat si in permanenta voi crea produse noi. Pentru a fi cat mai aproape de tine, te rog sa-mi lasi un comentariu sio sa-mi spui ce anume iti doresti sa gasesti in magazin, cum ti se par produsele, ce as putea imbunatati si orice consideri ca va imbunatati relatia noastra, client-producator.

Iti multumesc si iti doresc o zi cat mai placuta.

Tag-uri:,

Lasă un comentariu

Oracool

Re - creați-vă!

Handmade, natural, din suflet!

AMELIE ART GALLERY

bijuterii artistice cu pietre semipretioase

Jurnal Bio

Consilierul tau pentru o viata sanatoasa